3 éves alvásból...

 2009.10.22. 14:46

Meghalt Stephen. Nagyon sajnálom őt. Azon túl, hogy ő volt az elsők között aki felvállalta magát a könnyűzenei életben, ez akkoriban még nem számított divatosnak mint manapság. De ő megtette ezt a lépést. Habár én inkább Westlife-ot hallgattam szívesebben mint a Boyzone-t, a legelejétől fogva ő volt nekem a legszimpatikusabb mind közül. Tényleg nagy űr marad majd utána...

Nem mehetek el szó nélkül a kereskedelmi médiák újabb hathatós agymosásai mellett sem. Ez a főzőcskézés már személy szerint úgy unalmas nekem ahogy van. Szerintem ezzel a készítők is így lehettek, mert legfrissebben börtönviselt embereket "főztetnek" egymásra. Cinit mindig szerettem. De ehhez a műsorhoz hogyan adhatta a nevét.... Stadler ahogyan Tasnádinak szinte könyörög, hogy ő is olyan vallású lehessen mint Tasnádi úr... szerintem ennél mélyebbre nem lehet menni. Már a "megakirályviktorsztár" műsornál látható volt mennyire is manipulálják a nézőket, egy egész műsort képesek összehazudni egyetlen (legtehetségtelenebb) ember kedvéért, de ez a "kaptár-főzőcske" mindent vitt(mélyebbre). És még mindig nem értem a Cinit. Erről ennyit.

Régebben a kedvenc műsoraim között volt egy időben a parlamenti közvetítés. Ennek már 18 éve:))) Viszont amit most láttam, lenyűgözött.  Egy fantasztikus ember, egy fantasztikus beszéd. Alig várom, hogy ismét nézni lehessen majd a mélyen tisztelt ház újabb üléseit, de ennek még sok hete van hátra. Krisztina is tetszett nekem, de az utána jövő Csanád igazi hidegrázó-borzongató élményben részesített. Aki még nem látta, annak mindenképpen meg kell néznie. Igen, ezek azok a szavak amik hiányoznak a parlamentből évek óta.

Olvasni sok helyen, hogy kivételeznek a cigányokkal a hatalom emberei, a törvényhozás, stb. Ezzel kapcsolatban egy érdekes gondolat forgott a fejemben. Ha engem megtámadnak a cigányok, és kijön a rendőrség, vajon kit visznek majd el? Ha a cigány azt állítja, hogy cigányoztam, én pedig azt állítom, hogy ő buzizott? Ebben az esetben mi történne? Mégis én lennék a hibás, vagy egyszerűen otthagyna minket a rendőr? Beteg ez a világ.És majdnem elfelejtettem havashenriket, akinek látni a kis videós-szösszenetét a neten. Mint egy igazi óvodás: nekemvanilynenem...bibibí...  Ja, és a Fidesztől kapta... Ez az ember egy nagy rakás nulla egymáson. Teheti díját a fenébe.

 Holnap lesz az 53-ik évfordulója forradalmunknak, és 3-ik évfordulója a másik forradalmunknak is. Nagy érdeklődéssel fordulok a holnapi események elé, hiszen akkora nagy a csönd, hogy már ez engedi sejtetni valami nagynak a jöttét...

Vona Gábor közszolgálati tévés megjelenése kapcsán szeretnék megfogalmazni egy pozitív hangvételű kritikát. A politika terén bevett dolog a marketing-managerek alkalmazása, illetve egyéb arculattervezőké. Ilyen szolgáltatásokat igazán nagy nevű politikusok is igénybevettek. Vona Gábor is megfontolhatná ennek alkalmazását a médiumokban túlnyomórészt megjelenő Jobbikos politikusoknál. Érdemes lenne. Krisztina egyedüliként nem igényli ezt, hiszen Ő önmagában is egy elbűvölő nőszemély. De a többiek sokat kamatoztathatnának egy ilyen tanácsadóval  politikai karrierjükben.

Mindenkinek kívánok méltóságteljes megemlékezést és főhajtást nemzeti mártírjaink előtt. Isten mellettünk van.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr741467768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása