Tenap kiesett a megasz(t)arból ez a szimpatikus srác. Szerintem a haja miatt szavazták ki. Feltéve ha komolyan vesszük, pontosabban elhisszük azt, hogy ez a műsor tényleg úgy működik amilyennek eladják. Végignézve néhány adást, sajnos le kell lombozódnunk. Himnuszéneklő külföldre szakadt hazánk-leánya kisöcse szereplése eléggé hiteltelenné teszi az egész produkciót. Annak a fiúnak a műsorban való részvétele önmagában megmutatja mennyire is előre koreografált az egész. Fridi miatt még mindig érdemes nézni, de másért nem igazán. Furcsa volt hallani azt, hogy múlt héten a musical énekes srácnak miket mondtak mielőtt kiakarták rakni a műsorból, aztán tegnap milyen kritikákat kapott a "zsűritől". A kereskedelmi média teljesen élvezhetetlen műsorokat készít. Ez az igazság.

Ma délelőtt öltözködés alatt volt szerencsém belehallgatni a hit gyülekezete adásába a (szekt)atv-n. Sándor lelkész szerint a melegek kapcsolata elítélendő, és bűn. Érdekes, hogy elkezdte felsorolni azt, hogy minden politikai oldalon vannak melegek, sőt magát Hitlert is melegnek festette le. Erről a nézetről én is hallottam már, de a valóság alapja ugyanannyi mint annak, hogy maga Sándor lelkész úr is elfojtott homoszexuális. Minden stimmel ugyanúgy nála, mint Hitlernél. Érdekes tény az, hogy a nagyon erősen meleggyűlölő emberek lényegében elfojtott, soha meg nem élt homoszexualitásukat élik ki a meleggyűlöletben. Ebbe a keretbe Sándor lelkészünk is belefér. Mózes idézetet hallhattunk tőle a meleggyülölet igazolására, mely szerint: férfival ne hálj úgy mint asszonnyal szoktak, utálatosság az. - Szerinte. Szerintem meg az utálatosság, hogy Istennek képzeli magát csak azért, mert van néhány nagyon buta ember, aki már esetleg kiábrándult az életből, vagy sosem játszottak vele a homokozóban az óvodában, ezért felnőttkorára frusztrált lett, és senki nem fogadta be...kivéve az a szervezet, aki semmit nem kér az Isteni szeret megosztásáért cserébe, csupán az ártatlan áldozatok(hívőik) fizetésének 10%-át.Jócskán beszédhibás Sándor úrnál tehát utálatosság ha férfi férfival hál, utálatosság ha valaki Turul szobrot állít, utálatosság ha keresztény létére esetleg római katolikus,de ugyanakkor nem utálatosság az a dolog ha a hívei az ő pénztárcáját tömik. Ha esetleg valaki nem tudná miről van itt szó, olvassa el a Fesz van című könyvet amely könyörtelenül megírja Sándor lelkészünk szervezetének érdekes dolgait. Többek között  abban olvasható, pontosabban kiolvasható jellemrajzból lehet felállítani Sándor lelkész elfojtott homoszexuális oldalát. Nekem van egy személyes élményem is ezzel a szervezettel. Még olyan 8 éve ismerkedtem meg egy sráccal, aki meleg volt, de ezt sosem merte bevallani magának. Persze, hogy megörült egy ilyen szervezetnek, ahol Isteni csodákat láthat, és bőszen invitált engem is egy ilyen "istentiszteletre". Visszanézve a you-tube-on ezeket az agymosott embereket, ma már hálát adok a valódi Istennek, hogy nem kerültem ehhez a szektához ennél közelebb. Na, visszatérve a sráchoz, szegénynek annyira kimosták ott az agyát, hogy már mindent csak Sándor lelkészünk útmutatása alapján tudott csak elvégezni, és minden egyes dolgot az életében neki kezdett el tulajdonítani. A végén még nekem is könyörgött, hogy próbáljak vele megváltozni, meglátom sikerülni fog és milyen szép életem lesz. Hát nem állítom, hogy szép életem volt eddig, de ez nem kifejezetten a melegségemnek köszönhető. Főleg nem annak, hogy nem lettem tagja ennek a pénzimádó, Turul-meleg fóbiás szektának. Már évek óta nem tudok a srácról semmit sem. De az biztos, hogy az nem igazán egészséges ha valaki elfolytja a vágyait és magára erőltet egy vele teljesen ellentétes identitást és úgy próbál élni. Ennek mindig következményei vannak. Én is éltem így egy ideig, azért tudom. Hogy az említett srácnál ez miként jelentkezett, ez a hozzámfűzött utolsó mondata miatt már nem is nagyon érdekel, ez a mondat úgy hangzott, hogy ha nem tagadom meg magam, akkor pokolra kerülök. Szerintem Isten teremtette az embert, és ha ezt a tényt fogadjuk el, eszerint élünk, akkor ebbe beletartozik az a dolog is, hogy mindenféle embert Isten teremtett. Heteroszexuálist, homoszexuálist,leszbikust. Amíg az emberek értékesen élik életüket, és a társadalomnak azon szintjein helyezkednek el, hogy létezésük, alkotásuk nem káros az emberiségre, akkor az igenis elfogadandó és tiszteletben tartandó. Mert a másság szexuális oldala magánügy. Senkire nem tartozik. Én Sándor lelkészünknek azt kívánom, hogy élje át azt, milyen lehet a melegeknek az amikor úgy beszélnek róluk mint ahogyan ő tette. Tehát vizuálisan megfogalmazva: ezentúl mindig úgy menjen szarni a vécére, hogy folyamatosan fényképezik, filmezik, és csiklandozzák pisálás közben a talpát. Ennyit a    (s)hit gyülekezetéről.

ui: egy nézetből bizonyosan igaza van Sándornak. Ha két férfi csak hál egymással ahelyett, hogy mást csinálnának, az tényleg utálatosság. Két férfi például sörözhet, két férfi kertészkedhet együtt, két férfi futbalozhat együtt, de ha olyan kedvük van, akár együtt is hálhatnak. Sok (s)hit gyülisnek is kifejezetten jót tenne ha férfi létére férfival hálna. Kiemelve Sándor lelkész urat. Rájönne, hogy nem káros az, sőt ha gyakran csinálná akkor még fogyna is tőle. Aztán a végén nem zenéléssel kezdődnének a torz vasánapok, hanem éppen aktuális belami filmekkel. Amennyiben ez megvalósításra kerül, minden torz vasárnap bevételének 10%-a az enyém, az ötletgazda jogcímén. Sándor, gondolja csak meg...

 

 

Címkék: énblog blog politika homoszexualitás magyar vallás meleg gondolatok hit konzervatív gyülekezete

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr26722019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci 2008.10.23. 08:51:08

:-)))))))))

B 2008.11.13. 07:32:30

Elolvastam a cikket. Én hívő ember vagyok, de nem hit-gyülis, református.
Én őszintén szeretnék, minden elítélés nélkül kérdezni valamit (de nem akartam anélkül, hogy nem osztom meg hitbeli hovatartozásomat).
Szóval említetted a Bibliát, amit Sándor is olvasott fel. Hallottam már én is ilyen, ahogy nekem meleg fiú mondta, hogy őt Isten ugyanúgy szereti, nincs semmi gond ezzel a meleg dologgal. (A Biblia ugye mást mondd.) S az érdekelne, hogy a Biblia szerinted is olyan dolog, ami olyan opcionális a hitben, de nem alapvető? Sokaknál látom ezt a szemléletet. Végül is valami olyat érzek ki belőle, hogy az istenképük megalkotásánál nem veszik figyelembe az emberek. De mondom, ez most nem feltétlenül meleg-témára értem, hanem általában. Illetve erre a témára vonatkoztatva esetleg te hogy érzed ezt a kérdést?
De ismétlem, ezt mindenféle elítélés nélkül kérdezem, őszintén érdekelne, szeretném megérteni a mai embere, fiatal gondolkodásmódját erről.
Köszönöm előre is a válaszod.
Balázs
süti beállítások módosítása