És ha Isten is meleg lenne?

 2008.12.25. 21:06

Elérkezett egy újabb karácsony. Ez sem volt jobb mint az eddigiek. Ezt az ünnepet valahogy én gyermekkoromtól fogva nem szeretem. Túl sok rosszat tapasztaltam még gyerekként ezen nap körül, így hoztam magammal a felnőtt életbe a negatív dolgokat belőle. A pápa is közölte karácsonyi meglepetésként a melegekkel, hogy a kapcsolatuk bizony Isten ellen való bűn. Ezen nem szabad meglepődni. A legtöbb ilyen hajlamú ember bizony az egyház soraiban üldögél abban a magabiztos tudatban, hogy a reverendája bizton megvédi majd még a feltételezésektől is, hogy esetleg a saját neméhez vonzódna. Tudom amit tudok. De mivel most ezt várja el az emberiség (keresztény része) a pápától, hát akkor ő majd megadja nekik. Elfogadom az egyházat, mint egy olyan szervezetet amelyben emberek millióinak van bizalma. Emiatt tiszteletben is tartom. De Istentől való jogom azt gondolni amit szeretnék és a véleményemet úgy kialakítani ahogyan nekem tetszik. Ezért is nem értek egyet rengeteg kérdésben az egyházzal. Ebben a kérdésben főleg nem. A melegséget nem a zsidók találták ki. Nem az arabok. Nem a valóságshow-k. Nem a média. Más kérdés, hogy propagálja a kereskedelmi média világszerte ennek terjedését, de erről már ha jól emlékszem írtam korábban, és most nem is ez a lényeg. Van valami igazán érdekes abban amikor pont az egyház vezetői mondják a homoszexualitást bűnnek. Javaslom, hogy papi kollégiumokban lakó fiúktól próbáljon bárki is tájékozódni, mi is történik ott bent a falak mögött ha leoltódnak a villanyok... Hatalmas képmutatásnak tartom ezt az egyház részéről. Istennek igenis semmi baja nincs a melegekkel. A deviánsokkal valószínüleg lehet problémája, de hát végül is előbb-utóbb mindannyian megkapjuk amit megérdemelünk nem? Tehát aki Isten ellen vét, úgyis megkapja a büntetését nem? Ugyanakkor az is megkapja amit megérdemel aki nem vét Isten ellen. Én a melegségemmel és rajtam kívül rengetegen nem vétenek Isten ellen. És ha bárki emberfia ezen a földön azt állítaná, hogy ez nem így van, annak nem lenne egyszerűen igaza. Isten teremtette az embert. Az ember pedig sokféle lett. A határvonal az ártó vagy építő dolgok között van meghúzva. Tehát az emberek létezésükkel vagy ártanak vagy építenek, alkotnak. Én mindenképpen építek és alkotok, nem ártok a magyar társadalomnak egyáltalán. Sokkal többet árt szerintem az aki szerint én vagyok ártalmas. Ugyan mivel lennék? Az zavarja esetleg, hogy nem tudja melyik a kedvenc pózom az ágyban? Mindig a másikkal kell foglalkozni, vájkálni a magánéletében. Meleg vagyok és igenis van magánéletem amely egyedül rám tartozik illetve akivel megosztom azt. Senki másra. Még egy papra sem. Én megpróbáltam nem melegként élni. Pontosan azért mert valószínüleg rám is hatottak ezek a mondatok az egyház részéről. Senkinek nem ajánlom azt amin átmentem. Isten melegeket is teremtett, és addig amíg Ő maga nem száll alá az égből és a Vatikán teraszán nem mondja meg ennek az ellenkezőjét, addig nekem a földi helytartói ne próbálják ezt megmagyarázni. Főleg, hogy ők maguk élik ki a legjobban ezeket a dolgokat a falak mögött... Ennyit erről a kérdésről.

Más.

Nahát, ki hitte volna... Az egész ország izgult, tövig ráta a körmét de végül sikerült "nyertesnek beszavaznia" a megaszar fináléjában himnuszéneklő külföldre szakadt kis hazánk leánya-öccsének, Viktorkának a lemezszerződést, egy lakás használati jogát egy évre, illetve egy jövő évi nagyszabású koncertet egy világsztár előtt fellépve, no meg egy autót. De az nem annyira nagy szám, azt a Fridi mellényzsebből megajánlotta a Dávidnak még a versenyben, hisz már akkor lehetett tudni, hogy nem ő nyer. De Fridinek megérintette a szívét a musicaljeivel, hát megsajnálta. Mester szánalmas magyarázkodása a műsor közben, miszerint mindenki higgye el, hogy nincs bunda, mindenki nyugodjon meg...másfél órával Viktorka nyerésének kihirdetése előtt...iszonyatosan kilógott a lóláb. De már rögtön a legelejétől. Most már nyugodtan ki lehet mondani: ezt a műsort valóban Viktorkának tették össze, a többi csak porhintés. Fridi csak akkor tudná előttem megmenteni magát, ha elárulná nekem, hogy legalább több tízmillió forintot kapott azért, hogy beüljön oda. Más mentség erre nincs. Ordít erről a gyerekről, hogy tehetségtelen. Ronda is és tehetségtelen is. Na mindegy, kábítani kell a népet ha már világválság van és olyan mértékű a szar itthon, hogy valahogy otthon kell tartani őket. Erre remek a megaszar.

Ez a menóra dolog elég érdekesen (s)ült el. Újabb nemzeti oldali árulókat lepleztek volna le? Gój motorosok sem gójok? Hát mi van itt?! Tomcat ide vagy oda, nekem ezzel kapcsolatosan megint Tomcat ötlete tetszett. Ez a flashmob karácsonyfa díszítés a lehető legjobb ötlet volt mind közül amit felvonultattak a nemzeti odlaliak válaszlépéskent erre a dologra. Különös hogyan alakul a nemzeti radikáloldal dolga. Miért is van olyan érzése az embernek, hogy ez érdekeket szolgál ha folyamatosan derítjük ki a főszreplőkről, hogy bizony ők is emberek és szoktak szarni is meg böfögni is-mint mi. Tomcatnél sem igazán értem ezt. Már teljesen lényegtelen, hogy az elmúlt években mennyi mindent megtett a nemzetért? Csak az a lényeg, hogy kakiszexes szerkesztője volt a Bombagyárnak? (Ezt én is elítélem, de könyörgöm emberek...) Mire jó ez? Akkora ködöt varázsoltak ezek a témák köré, hogy én nem látok át rajta. Ha valaki igen, az nyugodtan megírhatja.

Meghitt és áldott karácsonyt mindannyiunknak!

Címkék: blog megasztár magyar meleg friderikusz tomcat konzervatív nemzeti

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr1841759

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: GayBears Blog 2008.12.29. 09:48:17

SzentbeszédKedves meleg hívő barátok, most egy kis összeállítás következik a katolikus egyházfő ünnepi beszédéből. Az úr legyen veletek...XVI. Benedek pápa szerint az emberi faj túlélése szempontjából legalább olyan fenyegetés a homoszexualitás, mint a kl…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása