Egyszerűen nem értem ezt a Tomcat ügyet. Egyáltalán van valaki aki érti? Annyira szimpatikus volt nekem ez a Tomcat de a különös az egészben az, hogy még mindig szimpatikus. Egyszerűen nem tudom utálni. Én is olvastam azt a kakiszex-domina oldalt amely a Bombagyár egyik szerkesztőjének mellékvállalkozása. Hogy ehhez mit szólok? Semmit. A világ tele van beteg emberekkel. Beteg az is aki ilyenre vagyik, ugyanúgy mint ahogyan az aki kiszolgál ilyen igényeket. Sok beteg ember van sok beteg dologgal. Tényleg vannak ennél betegebb dolgok is. De, hogy Tomcat besúgó lenne, ezt lehetetlen elhinni.

Halottam erről a menóra dologról is. Ezzel kapcsolatban is érdemes feltenni néhány kérdést. Ha valóban antiszemitizmus van az országban, akkor miért van erre szükség? Ha tényleg ekkora antiszemitizmus van ebben az országban akkor nem gondolják ennek az ötletnek a kitalálói, hogy ez csak növelni fogja azt? Egyáltalán ha ekkora antiszemitizmus van, hogyan lehet mevalósítani egy ilyen kezdeményezést? Teljesen felesleges és értelmetlen. Egy újabb ürügy arra, hogy lehessen nácizni meg mutogatni a huligánokra, miközben a maradék talajt is kihúzzák láthatatlan kezek a lábunk alól. Felesleges. Értelmetlen. Provokáló. Ezek jutnak először az eszembe. Ha ugyanez a dolog Izraelben lenne, nincs vele gond. Legyen! Sőt, legyen belőle kettő! De Budapestre... Felesleges...értelmetlen...provokáló...

Hétfőn szavaz a parlament? Kíváncsian várom mi lesz ennek az élettársi törvénynek a sorsa. Bármennyire is ellenzik ezt emberek, ez tényleg az alapvető joga két embernek akik szeretik egymást. Ez van. Neked is jogod van azt szeretni akit akarsz, meg nekem is. Mindannyiunknak joga van olyan társat választani amilyet szeretne. Olyan társsal összekötni az életét amilyennel szeretné. Ezt is felesleges ragozni.

Kezembe került Fridi könyve. A politikai rész életem második csalódása Fridiben. Neki nem szabadna politizálnia. Újra show-műsorokat kéne csinálnia és újra az ország kedvencévé válnia. Már-már olyan dolgokat állít a könyvében bizonyos emberekről, hogy komolyan felmerült bennem a kérdés többször is: vajon milyen célból jelent meg ez a könyv? Kedves Fridi. Én annyira szeretlek Téged, hogy nem olvasom el a könyved. Megőrzöm magamban azt a képet Rólad amit mindig is magamban tartottam. Még a "szólás" "szabadsága" műsorod alatt is. Azt is pont emiatt nem néztem. Ezt a szánalmas kereskedelmi megaszart is egyedül Miattad néztem, de ahogyan Te magad is kiáltál az egész műsorban mindvégig legtehetségtelenebbül mutatkozó Viktorka mellett, eldöntöttem, hogy semmilyen megfontolásból nem nézem többet. Ekkora átverést én már régen láttam a tévében mint ez a műsor. Kedvellek Fridi. Ez a kritika is pozitív céllal fogalmazódott meg.

Más. Érdekes dolog körbevizsgálódni a környezetünkben. Mindenki felejtse el a jobb oldal- bal oldal beidegződéseket. Abszolút politika mentesen kideríthetjük melyik ismerősünk hogyan gondolkodik. Csak egy egyszerű kérdés: mikulás vagy télapó? A válasz több mindent elárul a szó használójáról mint ő azt gondolná.

 

Címkék: énblog blog megasztár meleg friderikusz tomcat konzervatív mayar

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr97823294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása