Haider meghalt. Amit sokan tudtak már, most mindenki megtudta: meleg volt. És akkor mi van? 2 különböző netes oldalon olvastam róla 2 különböző véleményt. A kurucinfó szerint ha igaz, hogy meleg volt, akkor szélhámos volt...ugyan miért lett volna az? Kiemelkedőt alkotott munkásságával. De ha meleg, akkor már egy szélhámos és értékelhetetlen lenne az egész életműve? Ugyan már! A legkorrektebb leírást erről a hunhiren olvastam. Ott írták le a lényeget: Petzner, Haider állítólagos szeretője az aki ocsmányul barátja halála után rögtön belerondít a párt működésébe és nyílvánosságra hozza Haider melegségét(amit amúgy is rengetegen tudtak)és az ő közös kapcsolatukat. Ez nagy hiba volt a részéről. Ebben a történetben ez az egyedüli érdekesség, nem maga a homoszexualitás jelenléte a radikális politikusok között. De pusztán a melegsége miatt szélhámosnak kikiáltani ezt a fantasztikus embert igencsak ostobaság. Íme egy kis lista a világtörténelem szélhámosai közül akiknek ezen gondolatmenet mentén kukába kell vágni életük munkásságát:

Gobbi Hilda, Karády Katalin, Tormay Cécile,  Leonardo da Vinci, Franz Shubert, Csajkovszkij, Oscar Wilde, Michelangelo...a többit máskor.

A hunhíres cikkben megemlítették Berlin polgármesterét aki ráadásul kereszténydemokrata színekben ül polgármesteri székében-meleg létére. Itt jön elő a lényege ennek a meleg témának: a melegek egy olyan társadalmi réteg akik mindig voltak, mindig lesznek. Itthon a problémát a politika jelenti ebben a témakörben is. Egy olyan politikai réteg beszél csak róluk, akik tevékenységük révén sok honfitársunknál a nemzetrontást testesítik meg(sajnos alapos okkal...). Először is a politikát kellene kivinni a melegek mögül, illetve közösen kellett volna fellépnie minden politikai formációnak a melegek mellett már rögtön a legelején és akkor nem lenne ez a helyzet. A meleg felvonuláson való dobálózás sem mindenképpen a melegek ellen irányult, hanem annak a politikai formációnak amely egyedüliként szavazatszerző akció keretén belül külön kamionnal indult a menetben. Ez az igazság. Sokkal többet tenne a melegekért ez a fajta politikai formáció ha inkább nem foglalkozna velük. Én ezt gondolom. Amúgy pedig akik a világtörténelem során kiemelkedőt alkottak vagy tevékenykedtek, feltaláltak, írtak remekműveket, jó nagy részük bizony meleg volt. Ez ha tetszik a többségnek ha nem, így van. Azért Haider életművéhez hozzátartozik, hogy óvatosan kell kezelni mindent! Az egyik újság szerint a felesége tudott a dolgairól hisz megállapodás volt közöttük, a másik szerint megdöbbent a felesége a hír hallatán. Sok a ködösítés de egy dolog biztos: Haider meleg volt.

Október 23. Mindannyiunk Ferije egy valódi varázsló. Ha ő kéri meg a társadalmat, hogy ne legyen rendbontás mert az negatív színben tünteti fel országunkat a küszöbön álló pénzkuncsorgás előtt, akkor bizony el is maradnak a rendbontások. Érdekes ez. Feri egy varázsló. Akkora nagy a szar már, hogy mindannyiunk Viktora is besegített pénzt keresni a világbank zsebeiben. Találtak is mindjárt néhány milliárdot, de persze ennek ára is van. Mindjárt a közszféra dolgozói illetve a nyugdíjasok fogják megsínyleni elsőként. A segélyezési rendszer változatlan marad...ezzel kapcsolatosan egy friss történetem van. Villamos megállóban állok és várom a villamost. Odajön hozzám egy cigánykölyök és kér tőlem 200Ft-ot hamburgerre. Mondom neki udvariasan, hogy nem tudok adni mert nekem sincs. Nehogymá ne legyen két kilód köcsög- reagál, mire visszakérdeztem, hogy tessék? Úgy meglepődtem ezen, aztán nekiállt ugrálni mint egy majom aki éppen a banánért szállt harcba egy gorillával és úgy magyarázott nekem: buzi vagy!Buzi köcsög szétbaszom a szádat köcsög buzi vagy buzi köcsög! - ekkor vettem észre, hogy mindenki elment mellőlem a megállóból, én pedig egyedül álltam ott ezzel a tarka magyarral. Hát én szó nélkül elmentem az emberek után a megálló azon részébe ahova elment a tömeg. Jön a villamos, felszállok és megyek vele néhányat. Mikor leszállok, akkor hallom ezt a jellegzetes hangot: ott a buzi köcsög, a kurva anyád buzi köcsög! - persze tőle származott, a villamosról kiabált felém de szerencsére nem szállt le, ekkor már nem 2-en voltak hanem vagy 4-en. Ennyit arról, hogy a cigányok meg a melegek egy lapon vannak. Tarka magyar? Nem vagyok egy agresszív típus, de szívesen látnám ezt a selejtet tarkán... Ez az eset pont ma történt meg velem. Érdekes ez a nemlétező cigánybűnözés...

Október 23 ismét: olvastam az indexen egy 'ciki vagy nem' cikket vagy mit, október 23-ról. Az értelmi szerzője szerint üres lett ez az ünnep és ultraégő politikusok használják csak arra, hogy rivaldafénybe kerüljenek 2hétig. Valamit ki kéne találni szerinte ami augusztus 20-hoz hasonlóan tömegeket hozna lázba(tűzijáték). A következőket gondolom erről: október 23-án aki Wittner Máriát egy ultraégő politikusnak tartja, azt én pofozom fel. A kommunisták bevezették a tűzijátékot, mert saját állításuk szerint sem tudtak mit kezdeni az Államalapítás ünnepével, hát akkor legyen új kenyér, meg tűzijáték. És láss csodát, a sok proli még mindig tűzijátéknak gondolja Szent István királyunk ünnepét, az Államalapítást ami Európa egyik legrégebbi államának születésének dátuma, és ünnepnapja, augusztus 20. Én megmondom mit kéne kitalálni. Orbán Éva könyve 56-ról legyen tankönyv. Mindenki olvassa el a Kik lőttek a Kossuth téren című könyvet, és nézze meg a Hóhér vigyázz Wittner portréfilmet. Aztán majd meglátják miért is hallgathat mindannyiunk Ferije a 301-es parcellában olyan mondatokat mint amiket idén is hallhatott. Megjegyzem, az a nő ott a temetőben felért azzal mintha porig égett volna az MTV székház 2 éve. Elementáris erővel hatottak a szavai, aki nem hiszi, keresse meg a neten.

Más. Megvettem a Férfiaktot DVD-n. Ha valaki látta már, igazán megírhatná nekem, hogy a végén lényegében a férfi felesége öngyilkos lett? Szerintem igen. Amúgy az egész film elég megrázó, főleg, hogy ha találkozott már az ember életében ilyen jelenséggel. Én igen.

 

Címkék: énblog blog politika magyar meleg aktuális haider nemzeti radikális petzner

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr40738949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoda 2008.11.04. 00:32:54

Hello kedves blogíró!
Hirtelen találtam rá az oldaladra, és nagyon félek tőle, hogy többet nem kerülök majd ide, és olvasom el bejegyzéseidet. Mert nagyon hasznos és kiemelkedő olvasmányosságú oldalt kreáltál!
Elolvastam jó pár bejegyzésedet, végiggondoltam azokat a dolgokat, amiket leírtál, és meg kell mondjam, hogy a sok erőszakot szító, és eszetlenül rohangáló, neonáci elveket valló idiótának lenne mit tanulnia tőled. Persze nem vagyunk egyformák, de akkor is azt tudom csak mondani, hogy nagyon intelektuell mondanivalót és élvezetesen tanító blogbejegyzéseket írsz le! Megköszönöm azt hiszem nemcsak a saját nevemben azt, hogy megosztod a véleményedet velünk blogolvasókkal! Mellesleg írói tehetséged van bőven, és stílusod is lehengerlő.
Így tovább, és sok sikert az oldalhoz!
Zoda

ateist 2008.11.15. 17:31:22

Kedves cik íro Berlin polgármester nem kereszténydemokrata hanem szociáldemokrata az az 1 ateista part polgármestere, elég ciki ez így,
süti beállítások módosítása