A hétvégén megnéztem a megasztár adását. Azért döntöttem a műsor megtekintése mellett, mert Fridi is beült a "zsűri" tagjai közé. Én nagyon szeretem a Fridit, miatta rengeteg műsort megnéztem már, most sem csalódtam. (benne legalábbis). Maga az egész megasztár egy igazi selejt. A látvány még elmegy, de a benne lévők... egyszerűen értékelhetetlen. Kiesik a "zsűri" szerint a Shakira lány aki egyszerűen remek volt, de a legdurvább az a musical énekes srác kiejtési kísérlete volt, feltéve ha elfogadjuk, hogy tényleg úgy működik ez a műsor ahogyan eladják. De szegény szőke hajú 29 éves énekesnőt is kiejtetik arra hivatkozva, hogy mit keres itt, és itt egy szóra álljunk is meg. Valóban igaz, nincs itt helye. De a newyorki himnuszkirálynőnk öccse? Ő meg aztán a tényleg tehetségtelen senki, egyszerűen a röhögés tört fel belőlem amikor a "zsűri" elkezdte dícsérni. Ha ez a csodás hangú és megjelenésű szőke leány nem való oda... akkor a himnuszkirálynő öccse miért? Aki ráadásul egy tehetségtelen nulla? Se kinézete se hangja se mozgása... olyan mintha én próbálnék hajót építeni.... Friderikusz hozta a formáját, szerintem elérte amit a készítők terveztek vele: odafogja a nézőt a tévé elé. Fridi eddig bármit is csinált, azt mindig borzalmasan sokan nézték. Életem első csalódása a szektATV-s műsora volt. Abból képtelen voltam végig nézni akár egy teljes adást. De ebbe a borzalmasan nulla megasztárba legalább van egy színfolt. Eddig nem néztem ezt a műsort, de most bármennyire is szar volt, a Fridi miatt nézni fogom. Szomorú nagyon, hogy a valódi tehetségeket nem engedik érvényesülni ebben az országban. Ha bárki ránézett a "zsűri" által kiszavazott személyekre, akkor ékes példáját láthatta ennek. Kivéve a Robbie Williams-et éneklő srác(az volt az egyik leggyengébb), vagy a másik két csaj(ha jól emlékszem), de a musicales fiú, a Shakira meg ez a szőke lány, ők voltak a legjobbak az egész műsorból. Szégyen, hogy ott kellett nekik állniuk. Ha jól emlékszem Imre volt egy másik fiú akinek a szép fenekén meg a szép szemén kívül mása nem nagyon csillogott a képernyőn. A kis duci srác aki meg a Whitney-t énekelte, szintén értékelhető volt pozitívan is. A 12 éves kislányról az a véleményem, hogy ennyi idősen minden gyereknek jó hangja van. Várni kéne vele amíg elmúlik 18, akkor kiderülne van-e jó hangja. Addig felesleges. Az unokahugomnak ugyanilyen szép hangja volt. Szóval róla ennyit. Aranyos volt az tény. Fridi egy televíziós csoda, akárki akármit mond is róla, ezt nem vitathatják el tőle.

Ha már így belejöttem ebbe a kereskedelmi tévézésbe, hát gondoltam megnézem a heti hetest is(ezt sem teszem soha). Addig a részig bírtam amíg elkezdte a Kern a 3/3-as viccét egy nyugdíjasról miközben a röhögőgép majdnem kiakadt... Gondolom Kárpáti Gyuri bácsi 3/3-as ügyére próbáltak ezzel utalni. Erről a következőt gondolom: abban a rendszerben ha nem írtál alá...szóval az vesse az első követ a 3/3-asokra aki belegondol abba, hogy milyen helyzetben lehet az az ember akinek a családtagját sikertelen beszervezési kísérlet után levert vesével látta feküdni, esetleg nem látta soha többet, és akkor hirtelen felteszik neki is a kérdést, mit tenne? Kárpáti Gyuri bácsi ha ügynök volt, ha nem, ő akkor is  Kárpáti György. Azoknak az embereknek akik baromi jól érezték magukat az előző rendszerben, akkor is lehettek valakik meg most is, nem igazán kellene gúnyt űzni ebből, hogy volt olyan ember akinek lehet, hogy nem volt választása akar-e a rendszer része lenni vagy sem. Egyszerűen ez a műsor még mindig a magyar társadalom szégyene.

Ma megvettem a Napfény Íze című filmet. Ez az egyik kedvenc filmem, mert sikerült összesűríteni benne a Monarchia olyan darabjait, amit szívesen idéz fel az ember magában. Legalábis a film első 45 perce alatt.

Címkék: énblog blog politika megasztár magyar meleg fridi

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr54712459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

büzsü4ever · http://www.film5let.com 2008.10.16. 20:48:43

Aha, teljesen egyetértek veled ;) Fridi megállja a helyét, de a műsor nem tudom merre tart... :(
süti beállítások módosítása