melegek elleni agresszió

 2008.09.23. 13:26

Kedves avus. Megnyugtatlak, nem írok a Bombagyaárban semmilyen név alatt. Itt vezetem egyedül ezt a blogot. Azért fontos megemlíteni velem kapcsolatban a következőt: én is elítélem a melegek elleni agressziót. De sokkal jobban elítélem azt ha kettős mércével mérnek valamit. Az egyiknek lehet, másiknak nem. Lehet, hogy Te kint voltál a meleg felvonuláson, és láttad amint káromkodnak a kordonon kívülről, esetleg fejen találta egy tojás a párodat. Én tudod mit láttam két éve? Saját szememmel azt az idős nyugdíjas bácsit, akit a Deák téren egy lovasrendőr hátba vágott. És saját szememmel láttam amint annak a szerencsétlen fiatal srácnak kilőtték a szemét a fejmagasságban kilőtt gumilövedékkel. És még sorolhatnám az eseteket, de teljesen felesleges. Azok a rendőrök ott ártatlanokat ütöttek-vertek, most nyáron meg deviáns magatartású melegeket védték. Tudod kinek volt ez jó egyedül? Egy bizonyos politikai formációnak avus. Ha más véleményen lennél, írd meg nyugodtan. Én erről ezt gondolom. Nem a kereskedelmi televíziók híradásaiból tájékozódtam, hanem a saját szememnek hittem minden helyszínen. De ha őszinte akarok lenni, akkor azt mondanám, hogy a nyári ellentüntetőknek otthon kellett volna maradniuk, mert sajnos a végeredménye ennek megint fordítva sült el. Elítélem az erőszakot. Elítélem akkor is ha békésen emlékező emberekre rontanak rá, és elítélem akkor is ha parádézó melegre irányul. De a kettő között van különbség. Két éve az emberek emlékezni voltak kint. Mert ebben az országban nem csak azok élnek akiknek jó volt a 3 forintos kőbányaivilágos és a 3 forintos kenyér. Itt élnek azok is akiktől mindenüket elvették, hogy 3 forintos lehessen a kenyér, és ha már nem volt mit elvenni tőlük, akkor az életüket vették el. Most idén a meleg parádé ellen szándékosan mentek ki a radikálisok, ugyanis ők azt látták, hogy azok a hivatalos közegek akik szemeket lőttek ki, most többszörösen védik azokat akik a többség szemében deviáns magatartásformát képviselnek. Ha belegondolsz ebbe...milyen következtetésre jutsz? Te mit tettél volna? Nem azt fejtem most ki, hogy pártolom az utcai erőszakot, mert ez nem igaz. Az aki kárt tesz más vagyonában, lelki-testi épségében, annak felelnie kell súlyosan bűneiért. De ugyanakkor a felháborodást teljesen elfogadtam ezzel kapcsolatosan.  Természetesen elfogadom ha más véleményen vagy, értelmes párbeszédet bármilyen formában bárkivel szeretek folytatni. Aki arra érdemes persze:)

Címkék: énblog blog politika homoszexualitás magyar közélet agresszió meleg

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr10677507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2008.09.28. 23:25:34

Tudod legfőképpen 2006 őszén, de elvétve mostanában is kijárok a széljobbos tüntetésekre kibickedni. És ha már kettős mércéről beszéltünk.

- Láttam civil autókat és kirakatokat beverő, illetve egyértelműen "hazafiakat".
- Ugyanilyet melegfelvonuláson nem.

Hol van itt a kettős mérce?

- Láttam melegfelvonuláson "Buzikat a Dunába, zsidókat utána" versikét üvöltöző széljobbosokat, molotov-koktél, üvegek és még ki tudja minek a dobálását
- Nem láttam még, hogy széljobbos felvonulást erőszakkal, verbálisan, vagy bármi más módon megzavaró melegeket

Még mindig kettős mérce van?

- Láttam olyan széljobbos tüntetést (Hollán), ahol senki nem lett elzavarva, feloszlatva, és amit azóta is megnyert csataként aposztrofálnak a portáljaik.
- Láttam olyat is, ahol "Fehér MO" skandálás volt, előkerült horogkeresztes karszalag, és szét lett oszlatva.

Vajon mi lehetett a különbség a két tüntetés között? Szóval maradjunk annyiban, hogy kettős mércéről akkor lesz értelme beszélni, ha egy kicsit több lesz a két csoport felvonulása/tüntetése között a hasonlóság.

A kertévéket pedig hagyjuk ki, az információim a kurucinfóról, barikádról, hunhirről, és bombagyárról szedem, illetve, ahogy fentebb írtam, szeretek kibickedni.

"Most idén a meleg parádé ellen szándékosan mentek ki a radikálisok, ugyanis ők azt látták, hogy azok a hivatalos közegek akik szemeket lőttek ki, most többszörösen védik azokat akik a többség szemében deviáns magatartásformát képviselnek. Ha belegondolsz ebbe...milyen következtetésre jutsz?"

Aham... Na nézzünk csak egy kis kronológiát. 2006 szeptembere óta van Gyurcsány miatt a buli, és szerinted ezért vonulnak fel csapatosan ellentüntetni a melegvonulásra. És akkor mit kerestek ott 2002-2003-ban, amikor ugyancsak elég szervezetten mentek ki, és ami miatt el kellett kordonozni az Erzsébet-hidat (akkoriban arra ment a menet). még mindig úgy gondolod, hogy megáll a lábán az elméleted?

És akkor visszatérve a kettős mércére. Te vagy az, aki kettős mércével mérsz. Saját önszántadból posztot írsz a széljobb védelmében, pedig az ő tüntetéseik mindennek nevezhetők, csak békésnek nem. A melegek elleni erőszak elitélését meg harapófogóval kellett belőled kihúzni. Na én ezt nevezem kettős mércének.

Arra pedig még a legelső posztod óta kíváncsi vagyok, a gyakorlatban miként kivitelezhető ez a "melegség maradjon a négy fal között" elmélet. Mit hazudjak legközelebb, ha baráti/közeli ismerős megkérdezi, mi van velem? Miért megyek egyedül a lakásavatóra, miközben a wiwen az van odaírva: kapcsolatban? Sorolhatnék még kismillió élethelyzetet, de egyelőre megelégednék ezekre egy értékelhető válasszal.

avus · http://avus.blog.hu 2008.09.29. 00:23:35

illetve egyértelműen "hazafiakat"

Innen a javítgatás miatt kimaradt:

illetve egyértelműen vandálkodásra utazó "hazafiakat".
süti beállítások módosítása