Mansfeldezés helyett sampont

 2008.07.13. 23:44

Jó meleg volt ezen a hétvégén is:) Abszolút kivontam magam mindenféle politika alól néhány napra. De aztán a barátom bekapcsolta a tévét délután, én is úgy gondoltam, hogy jó lesz a kellemes órák után egy könnyed tévézés..tévedtem. Megint elfelejtettem, hogy nem szabad tévét nézni. Lássuk...  egy kislány(lehet olyan 18-19 éves...) beszél egy mikrofonba. Első ránésére az jutott az eszembe, hogy ha már interjút ad, miért nem mosott hajat? De aztán elkezdtem figyelni arra miről is beszél...Mansfeld Péterről... meg arról a Világifjúsági Parkról amelyet Mansfeld Péter parkra fognak keresztelni. Mert nagyon bízom benne, hogy ez meg fog történni. Ahogyan a Turulnak is maradnia kell akármit is mond bárki, úgy Mansfeld Péter parknak kell lennie annak a parknak ahol a szerencsétlen sorsú srácnak áll a szobra. A zsíros hajú leányzó sérelmezi, hogy ezt a névváltoztatást véghez akarják vinni pont akkor amikor jövőre lesz 60 éve, hogy itthon rendezték meg ezt a világtalálkozót a fiataloknak először, és ez is Magyarország történelmének szerves része... Hát igen, kedves Baloldali Front. Tehát akkor 1949-et írtunk akkor. Én még nem éltem, ez a leány sem élt még és valószínüleg a többi Baloldali Frontos borsodiaranyászokolcsóborozgatós barátai sem ott a klubjukban. Azt állítják, hogy a fiatalok akkor egy másodpercre elfeldkezhettek a rossz dolgokról és együtt várhatták a boldog hamarosan eljövendő békét... közben meg a háttérben padlásokat söpörtettek, illetve embereknek verték szerteszéjjel a talpát ha nem szolgáltatták be a haszonállataikat a téeszbe. Ugyanis ebben az időben a Führert r(!)ákosinak hívták. Hallottatok már róla kedves Baloldali Front? Hallottatok arról, hogy ez a degenerált félnótás mit művelt a háború utáni Magyarországgal egy ruszkik álltal kívülről támogatott elcsalt választás után? Elhatároztam, hogy ha ez a kis beteg gittegylet kimegy majd tüntetni azért, hogy ne legyen Mansfeld Péter park, akkor veszek egy flakon sampont és a fejére öntöm ennek a lánynak. Komolyan, térjen már észhez! A legnagyobb mocskot szabadította erre az országra ez az eszme. De, hogy fiatalok vegyenek ebben részt?  Inkább menjetek missziósnak vagy önszorgalomból szedjetek szemetet az Andrássy úton, bármi értelmes hasznot dolgot a társadalomnak tegyetek inkább mint ezt! Gondolkozzatok már mit jelképez Mansfeld Péter! Aztán pedig szégyelljétek el magatok de baromira!

Más: hiába vártam Gusztos Péter levelét, így még mindig homályban vagyok azzal miért is jó az ha minnél kevesebb(sőt semennyi) nemzeti jelkép van a köztudatban. Valahol egy blogon olvastam mennyire örül az írója annak, hogy nemzeti jelképeket kapnának vissza az szdsztől, illetve a magyarságukat visszaszerzik a Fodor féle vezetés alatt. Hát az elmúlt 18 év alatt lehetett látni ki volt a magyar törvényhozás épületében az aki nem tagadta meg magyarságát sosem. De ezeket az embereket nem az szdsz soraiban kell keresnünk. Tehát még mindig várok két szalagcímre az újságokban. Az egyik így hangzik: MEGALAKULT VÉGRE EGY VALÓDI NEMZETI LIBERÁLIS PÁRT

A másik pedig így: FELOSZLATTA MAGÁT A PARLAMENT A PÁRTOK VEZETŐI PEDIG AZ ÉJSZAKA LEPLE ALATT ELHAGYTÁK AZ ORSZÁGOT

 

Amíg ez nem következik be, inkább olavsom a Tolerancia Magazint a neten. Ugyanis a nagyon kevés médium közül ez az egyik amelyik igazán közel áll a szívemhez. Javaslom mindenkinek!

Címkék: szdsz parlament meleg liberális párt nemzeti péter baloldali front mansfeld

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr18566792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása