még egyszer az agresszió ellen

 2008.10.01. 12:17

Néhány hete leírtam, hogy miért nem reagálok a kommentekre. Legutóbb megtettem ezt, sőt egy egész bejegyzést írtam reagálásként. Az az igazság, hogy amit én gondolok a világról, ahogyan én látom a világot, azt leírom ide. Már amit úgy gondolok, hogy leírok. A mindenkori kedves blogolvasó meg elolvassa(ha akarja), és reagál rá(ha akar). Ezek után is csak akkor fogok reagálni a kommentekre ha tényleg úgy látom, hogy érdemes. Vitatkozni ezen a felületen nem fogok. Leírtam miről mit gondolok. Avus nevű olvasóm is leírta Ő mit gondol. Csupán néhány mondat erejéig reagálnék a beírt kommentre: Te 2006 óta jársz ki széljobbos tüntetésekre. Én 2002 óta járok jobboldali tüntetésekre(legalábbis azokra amikről azt mondják jobboldali, ugyanis nagy kavarok vannak itt a jobb-bal megnevezésű politikai formációkkal, de hagyjuk most ezt). Széljobboldali tüntetésen még nem voltam, mindig utána a hírekből tudtam meg, hogy mégis...nekem ez ott sosem tűnt fel. Ha valaki ma itthon azt állítja magáról, hogy ő magyar, és ennek hangot is ad, automatikusan széljobboldali lesz... a világ vicce. Ha már Árpádsávos zászlót is birtokol akkor pedig azonnal náci. Hiába magyar, ő már akkor csak egy náci... másik vicc. A rokonaim a vészkorszak idején teljes családokat mentettek meg. 60 év távlatából én mint egy leszármazott, már csak egy náci vagyok. Lenáciztak már engem azért mert Magyar Nemzetet olvastam a villamoson, azért mert nemzeti karkötő volt rajtam, azért mert telefonon beszéltem egy ismerősömmel akinek megemlítettem, hogy éppen a Kossuth térre tartok...szóval ez a széljobboldali dolog addig lett hangoztatva, hogy már teljesen hiteltelenné vált.  2002-ben a szavazatok újraszámolásáért mentek ki a hídra. Ha annyira törvényes volt a 2002-es választás, akkor miért nem számolták újra a szavazatokat? Miért kellett rekord gyorsasággal megsemmisíteni őket? Na, hát ezen érdekes kérdések tisztázása végett volt a hídblokád. De abból is mi maradt meg az átlag pestinek? Néhány hülye buta náci lezárta a hidat, hogy bekerülhessen a tévébe.

Sajnos igenis van kettős mérce itthon, de ennek kifejtéséhez az összes eddig beírt bejegyzésem is kevés lenne a betűket tekintve, ezért hát ha valaki szerint nincs, legyen úgy. Akkor szerinte nincs. Szerintem van. Pont. Ez a demokrácia. Én ezt gondolom, Te azt, Ő meg amit akar... Pont.

A melegek elleni agressziót elítélem. Tudod, azokat az embereket akik képesek arra, hogy levadásszanak ártatlanokat a sötét mellékutcákban este, (néhány éve a melegeket a csürhe, vagy folyamatosan a többséget a sötétebb bőrű kisebbség) azokat igen radikális eszközökkel tiltanám ki a társadalomból. Nem kell harapófogóval kihúzni belőlem ilyen mondatokat, mert ezt őszintén gondolom így. Mint ahogyan azt is, hogy a dolgokat teljes egészében kell nézni. Tehát a folyamatot elejétől. Honnan is kezdődött ez? Senki nem mentek fel az erőszakos cselekményei alól. De mindennek van kiindulása. A horogkeresztes degenerált hülye, meg már nagyon frappánsan szavakba lett öntve Tomcat által a Hir-tv-n.

Remélem, hogy a megfogalmazás módom nem volt sértő,bántó senkire nézve, mert ez nem állt szándékomban.

 

 

Címkék: énblog blog politika magyar közélet meleg gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr87690514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása