Tarka Turul

 2008.10.07. 17:22

Meghalt Albert Györgyi. Számomra ő nem egy volt az utálatos közéleti személyiségek közül. Kicsit unalmas volt, hogy állandóan a depresszióról beszélt, de akkor is egy igen érdekes figura volt a közéletből. Nekem hiányozni fog...Isten nyugosztalja.

Egyik ismerősöm használta azt a szót először a környezetemben, hogy celeb. Tudok angolul. De percekig nem esett le nekem miről beszél. Aztán most a napokban láttam meg egy óriás plakátot, rajta csupa olyan emberrel akiket ha bármilyen médiafelületen meglátok, azonnal megszüntetem azt mint zavaró tényezőt. Tehát ők a celebek? padödő? Valamiért folyamatosan csinálni kell a padödőnek műsoridőt, valami különös okból kifolyólag folyamatosan képernyőre kell tenni őket, de azért megkérdezném...miért? Mit tudnak ők amiért folyamatosan szerepeltetni kell őket? Én nem bántom most őket. De nem is szeretem őket. Nem ismerem egyikőjüket sem, nem róluk mint magánemberről alkotok véleményt, hanem mint közemberekről. Egyszerűen sosem értettem ki miért akarja, hogy állandóan médiaközelben legyenek. Erről ennyit.

Tarka lett a magyar! Ismerőseimmel beszélgettem arról, hogy komolyan kimegyünk erre egy Árpádsávos zászlóval, és békében végigvonulunk mi is velük. Volt is nagy röhögés a felvetésemen. De kiderült, hogy nem egyedül az én fejemben fogalmazódott meg ez a gondolat. Ámde szegény kirekesztettnek hitt honfitársaink kirekesztettek volna minket a zászlónkkal együtt. Kolompár úr hiába mossatta egy gömbölyded(:) cigányasszonysággal a zászlót a rajta sosem volt vértől, ez még mindig náci jelkép a tarkáknál. Hát ezen sem tudunk segíteni. Mindannyiunk Ferije is ott volt, hiába kérték, hogy ne tegye, megtette. Egy baloldali (?) ismerősöm mondta, hogy ugyan magánemberként miért ne mehetne ki? Én azt válaszoltam azért, mert ő ha kimegy az utcára, már nem magánember. Ő ha tetszik ha nem, a magyar köztársaság felelős miniszterelnöke(istenem micsoda mondat...). Akkor lehet csak magánember ha ágyba bújik kedves feleségével a kedves villájukban, esetleg ha odamegy ahova a király is gyalog jár. Máshol nem magánember a mi Ferink. De ott volt! Jol tette! Mint ahogy az a néhány ember is aki már annyira unja a kirekesztést, hogy összlétszámuk majdnem megütött egy mindjárt átlagosnak mondható kormányellenes tüntető tömeget tetszőleges napon kiválasztva. Ekkora kampány mellett...

Egyik meleg ismerősöm kérdezett rá arra, hogy egyáltalán érdemes-e ezzel a bloggal foglalkoznom. Azt válaszoltam neki, hogy nézd: ebben az országban úgy tűnik semminek nincs értelme. Miért pont ennek lenne? A melegek nem ismernek el. A konzervatívok szintén nem igazán. A melegeknek hülye szélsőséges vagyok, a konzervatívoknak pedig egy buzi a sok közül. De mivel én is itt élek, és nekem is vannak gondolataim, érzéseim, ezért hát csinálom. Magyarnak születtem, ezért a magyarok között a helyem. Ugyanakkor meleg is vagyok, mert ilyennek alkotott meg a Jóisten, ezért hát a meleg között is lenne helyem. Ilyen vagyok.  Mitől tarka a magyar ha nem ettől? Mikor olyan kedvem lesz, hogy írni akarok, akkor fogok is. Életem folyamán már olyan sok elutasítást kaptam ezer különféle helyről, hogy ezek szinte már leperegnek rólam. A céljaim nem változtak. Szeretnék én is egy normális országban élni, ahol az erkölcs és a tisztesség nem egy 60 éve letűnt korszaknak az alkotóelemei. Ahol az ember hétköznapjaiban teljes természetességgel van jelen a hazaszeretet, a békés egymás mellett élés és a becsület. Ahol a jó szónak mindig helye van. Elítélem az erőszakot és a káoszt. Az ocsmánytalanságot és a felesleges agressziót.

A kurucinfón jelent meg egy cikk a meleg apákról, amit azért korrigálni illene egy kicsit. A meleg apák nem pedofilok. A melegek örökbefogadása egy rendkívül bonyolult dolog, de egy biztos, nem pedofilok a meleg szülők.  Ma a hunhíren láttam egy videót Ungár Kláráról. Mindenki a Turul bontó Kláraként ismeri. Utálják is rendesen. Én sosem voltam így vele, ám engem is meglepett a véleménye jónéhány dologról. Személyes beszélgetés után pont az ő esete kapcsán jöttem rá arra, hogy ha a politika végre kikerülne a közéletből akkor egész jól ellehetnénk mi itthon. Ha végre normális politikai légkör lenne, tehát az emberek nem foglalkoznának annyit vele, csak amennyit feltétlenül szükséges.  Ez egyenlőre megvalósíthatatlan itthon. De roppant érdekes volt rájönni rajta keresztül arra, hogy a világ valóban színes, hiába akarják azt, hogy fekete-fehér legyen.Ungár Klára és a Turul nem egy és ugyanaz. Két külön dolog. Csupán egy a közös bennük: mindketten magyarok. Rendezni kéne végre közös dolgainkat, nem?

 

 

Címkék: énblog blog politika magyar meleg tarka

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr69701453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása