Nem tudom kinek mi a véleménye a 20-i rendezvényről, de én Tomcat álláspontján vagyok. Az ő véleménye tökéletesen egyezik az enyémmel. Tényleg felelőtlenség és botorság október 23-a előtt bevitetni megint néhány embert feleslegesen a rendőrségre. Ugyanakkor Budaházynak is igaza van, hogy nem lehet tűrni és hagyni ezt. De akkor is Tomcat véleményét osztom ebben. És eszerint fogok cselekedni.

Hétfőn majdnem feloszlott a parlament. Az évszázad egyik vicce volt. Mindenki sejthette mi lesz, be is következett. Szegény MDF próbált még Almássy vezetésével egy jobb irányba menni, de mikor kiderült, hogy nem egyedül én figyelem meg Ibolyát(csodaszép ruhái vannak:), akkor minden maradt a régiben, Almássy el, Ibolya vissza. Lehet, hogy semmi nem történt tényleg, de azért megspékelték a Kossuth tér lezárásával illetve a kurucinfó néhány órás újbóli lelövésével. De csupán néhány ember ment ki a parlament elé, és ők sem bontottak rendet, szépen a végén hazamentek. Itt semmilyen változás nem várható. A magyar politika nem a magyar politikusoktól függ. Az állampolgároktól meg végképp nem. Egy szörnyen cinikus játék meg a törvényhozás épületében, mi meg úgy nézzük mint a szomszédokat anno, rohadtul unalmas, soha véget nem érő folytatásos teleregényként. Csak az a baj ha elkapcsolunk róla, akkor meg a Győzikét látjuk. Mire jó ez, hogy felbérelik a többség ellen a kisebbséget? Ezt sem tartom jó ötletnek, hogy iwiw-es adatlapokat mutogassanak a többségnek a kisebbségnek róla alkotott véleményéről. Mert ez sajnos megint általánosítás és uszítás. Megértem, hogy ha az utcán jönnek oda hozzád akkor nem Romantic számokat akarnak közösen elénekelni, hanem a mobilunkat eltulajdonítani(az esetek 98%-ban), de akkor sem lenne szabad uszítani senkinek sem. Valami mást kéne kitalálni.

Más:

A cool nevű tévécsatorna egy fiataloknak szóló filmsorozatot tűzött műsorára mely a Skins címet viseli. Kamasz gyerekek, identitászavarral, kábítószerélvezettel és nihilizmussal vegyítve élik mindennapjaikat angliában. Ebben hallottam a következő mondatot:

"..nem rajzolsz le?Engem?Pedig én leszoplak.Ez a barátság..."

Lehet, hogy én meleg létemre tényleg régimódi vagyok, de nekem a barátság szó nem ebben merül ki. És soha egy barátomat sem (nem a szerelmi kapcsolatos barátokra gondolok) szoptam le csak úgy bármiért. Nem igazán értem, hogy milyen ember lehet az aki szopással mutatja ki baráti érzelmeit társa felé. Ennek a sorozatnak minden szereplőjét felpofoznám szívem szerint. Ha nekem most lenne kisgyermekem, én egészen biztosan nem engedném a televízió közelébe. Sátáni erők működtetik a médiát minden szinten. Gyomorforgató. Már 2 részt is láttam belőle, de fogalmam sincs miről szól. És arról sincs fogalmam, hogy miért 16-os karikát kapott? Mit keres este 10 órakor a képernyőn ez a szemét? Tegyék késő estére 18-as karikával mint a fiúk a klubbólt. Az is egy érdekes sorozat, a meleg társadalom egészen szegmensét mutatja csak be, folyamatosan partizó, drogozó, fűvel-fával baszó köcsögöket lát az ember. Heteró szemmel nézve még jobban eltaszítja ezt a réteget magától a néző. Én szeretem. De én értelemszerűen másként tekintek rá:) illetve különbséget tudok tenni a valóság és a film között. Az átlagpolgár nem tud és nem is akar. Neki tökéletesen beleilleszkedik a melegekről alkotott véleményébe amit a képernyőn lát, és igazolni látja a homofóbiáját. Ők azok akik ha valódi meleggel találkoznak, a szemüknek sem mernek hinni.

Szeptember 11. Felelevenítettem a Fájdalmas megtévesztés című filmmel ezt az eseményt. Mindenkinek tanulságos.

 

Címkék: énblog blog politika homoszexualitás magyar tüntetés meleg aktuális más

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr19666127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása