Minimum a nemzeti minimum

 2008.07.25. 12:09

Tegnap megtörtént a nagy Turul védés. Atrocitás nélkül zajlott le a rendezvény. Ifjúbalosok és Zuschlag nélkül:) Azért azt megnéztem volna, hogy kik lettek volna azok akik odamennek ellentüntetni. Hihetetlen rendőri jelenlét, motozás, igazoltatások... tudjátok mi van itt? Szerintem azért ekkora a gőz, hogy mindenkit ez kössön le. Engem személy szerint az érdekelne, hogy miért akarják mindenképp ezt? Ugyan mi történik jelenleg kis hazánk törvényhozó épületének falai mögött?  Mert azt lenne érdemes igazán tudni. Egyre inkább meggyőződöm arról, hogy csak a figyelmét terelik az embereknek. De mégis miről terelhetik el? Elég egy jól irányzott mondat az írott sajtókban, és rögtön mindenki arra figyel. A lényeg meg elsikkad. Végül is egy szónak is száz a vége, a Turul marad és ez így van rendjén! Ugyanis jogerős, mivel a magyarság szent madara, tehát neki bárhol joga van a Kárpát-medencében leszállni egy kőre és onnan vigyázni a tiszta magyar lelkeket. A Turul madár minden magyarnak védelmet ad. Még azoknak is akik ellenségesen fordulnak felé. Tehát nem kell utálni.  Ennyit a Turul kérdésről.

Olvasgattam, hogy nehezményezik néhányan, hogy nem reagálok a kommentekre. Nos, ennyi kommentre nem is lehetne, de ezen a blogon élményeket én írok, a mindenkori kedves olvasó meg ha úgy gondolja, reagál rá. Valaki azt is kérdezte, hogy kitiltok-e innen bárkit is... hát nem. Nem fogok kitiltani innen reményeim szerint senkit sem, mert felesleges. Értelmes párbeszéd kell, nem elhallgattatás. Mindenki leírhatja, elmondhatja a véleményét, ez így helyes az én nézeteim szerint, és ez akkor is így lesz, ha esetleg nekem nem tetszik az a vélemény. De mondja el nyugodtan, írja be ide, adja ki magából. Aztán pedig lehet vitatkozni, megbeszélni a dolgokat.

Volt egy olyan vélemény, hogy Bombagyár-konform blogom van. Nos, a Bombagyár azt fogad el akit akar, hogy történetesen pont erről a blogról mit gondolnak, fogalmam sincs róla. Én szoktam olvasgatni az oldalukat, szívesebben tettem mindig mint a kuruc infót. Ennek a Magyar Meleg Blognak a Bombagyár sokkal konformabb mint a kuruc volt. Na, ennyit a reagálásokról. Az, hogy történetesen megint felbukkantak olyan elemek melyek szerint én nem vagyok meleg, hát ők így látják. Csak azért mert nem beszélek folyamatosan arról, hogy ki hogyan szopott-baszott, és ugyanez visszafele, ettől még velem is megtörténnek ilyenek természetesen, mivel normális párkapcsolatban élek, olyanban ahol a magán privát szférát nem osztja meg az ember mindenkivel. Mivel az az ő magánügye. Ha olyan dolog történik majd velem, ígérem megosztom veletek, de addig felesleges. Engem sem érdekel ki-kivel-mikor-hogyan-miért. És még egy: valaki azt is nyomozgatná vajon én ki lehetek. :) hát én vagyok az a valaki aki bárki lehet. Lehetek eladó a médiamárktban, vagy árufeltöltő az ósenben, esetleg zöldséges a nagybanin:) Lehet, hogy egy vagyok ezek közül, lehet, hogy nem. Nem a saját személyem miatt hoztam létre ezt a blogot, hanem egy társadalmi párbeszéd elkezdésére, tévhitek szétoszlatására, a melegek normális részének toleranciát hirdetve és kérve. Aki valamit nem értene, olvassa el az előző bejegyzéseimet. Ott már kifejtettem ezt néhányszor.

Még egy dolog az előző bejegyzésemhez, a nácivadászhoz: mindennél jobban érdekelne engem az, hogy mi is lehetne az a nemzeti minimum aminek mentén végre egymás felé tudnának fordulni az emberek, amiben minden nézetű ember egyetértene, ami tényleg mindenki számára elfogadható lenne. Vajon mi lenne az? Mert amint látjuk a Turul nem lehet az egyik félnek mert második világháborús jelképet látnak benne, Kádár nem lehet a másiknak mivel az is egy megosztó jelenség volt a társadalom számára. Ezt sokan elfelejtik ám...kádár csak úgy tudott adni bármit is, hogy előtte elvette valakitől akinek volt. És kinek volt? Természetesen az adott kor polgári rétegének. Aki kapott, szívesen nosztalgiázik ez érthető, de ennek a másik oldala is, miszerint nem szívesen nosztalgiázik ugyanezen korrol az aki nem kapott...vagy rosszabb esetben mást kapott... Szóval tényleg érdekelne, hgy vajon mit gondolnak nemzeti minimumnak ezek a nácivadász-elvek mentén gondolkodók? Mert egy 1100 éves(vagy még ennél is jóval több) állam esetében folyamatosan azt hánytorgatni, hogy egy világháborúban vesztesek voltunk, és különben is német szövetségesként harcoltunk....RENDBEN VAN, ÍGY VOLT! DE ELÉG LEGYEN MÁR! Nemzeti minimumot kell meghozni! Sűrgősen! De ebbe nem fér bele a Szent Korona gyalázása, a Turul bontogatás, és a nácizás. Sajnos nem! De a gond viszont tényleg azzal van, hogy a nemzetben gondolkodó polgártársaink sem igen akarnak ilyet egyenlőre. Véget kéne vetni ennek, és végre minden magyarnak EGYÜTT kellene tovább építenie az országot! Tehát a feladat adott, létre kell hozni egy nemzeti minimumot! Véleményem szerint nemzeti minimum lehet a már említett két jelkép. Ennek elfogadása és tisztelete minden Magyar Állampolgár számára kötelező lenne! De vajon mivel lehetne kiegészíteni? Egyáltalán van-e igény erre a fajta megbékéli szándékra vagy tényleg mindenki polgárháborúzni akar? DOOM-olni a Kossuth téren?

 

Címkék: blog politika homoszexualitás magyar kádár meleg liberális konzervatív nemzeti turul minimum nácivadász szentkorona

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr76585107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2008.07.25. 18:28:06

Ha leírod, hogy a melegséget nem szabad az utcára vinni, majd valaki rákérdez, hogy mit is fed ez a melegség konkrétabban, de választ sosem kap rá - ez nem értelmes párbeszéd. Sokkal inkább prédikáció.

DEP 2008.08.06. 22:43:57

Nagyon nagyra értékellek! Örülök, hogy nem csak én vagyok ilyen beállítottságú és felfogású a világon.
süti beállítások módosítása