Köszöntök mindenkit. Ez a blog azért is jött létre, hogy legyen végre egy kis nyílvánossága annak a dolognak ha valaki melegként konzervatív. Magyarországon jelenleg az emberek túlnyomó többsége a melegeket piros-rózsaszín tangás kamionon félmeztelenül ugráló emberekkel azonosítja. Ez azonban nem teljesen van így. Melegek a társadalom minden részén megtalálhatóak, a nemzeti oldalon ugyanúgy mint a másik oldalon. A magam részéről úgy gondolom, hogy a melegséget, mint az ember magánügyét, nem szabad utcára vinni. Ha pedig így történik, akkor annak a következményeit vállalni kell. Mindenki látta, olvasta, hallotta a mesterséges indulatkeltést a múlt szombati felvonulást megelőzően. Természetesen számítani lehetett arra, hogy valami történni fog. Véleményem szerint sokkal többet árt az úgynevezett meleg-ügynek az, ha valaki egy keresztény országban rózsaszín papnak öltözik, ha nyílvánosan enyelegnek egymással a kamionokon, illetve tudatmódosító szerek hatása alatt pukkasztanak polgárokat. Ebben az országban a liberalizmus szót az emberek összemosták egy olyan politikai formációval amely a konzervatív gondolkodású emberek számára maga a nemzetrontás. Ez azért is történhetett így, mert nincs itthon liberális párt. Pedig igény lenne rá. A liberalizmus nem arról szól amit itt megpróbálnak elhitetni az emberekkel. Távolról sem. Igenis vannak olyan társadalmi normák, amelyek betartása nélkül elszabadulhatnak az indulatok. Ha valaki beöltözik egy keresztény papnak, rózsaszín bibliával az ölében, és úgy integet lányos mozdulatokkal az utca embere felé, ne lepődjön meg rajta ha elindul felé néhány tojás a levegőben. Ugyanis ahogy joga van kimenni neki kirívó ruhában mutatni a keresztény egyház melegellenességét, akkor felkészülhet rá, hogy ez a túlnyomó keresztény szellemiségű többségnek a nem tetszését váltja ki, és ennek a kimutatását meg is találhatja a célközönség(az utca embere) akármilyen formában(hiszen ahhoz meg neki van joga).  Amennyiben a felvonulás mentes lenne ilyen elemektől, hangos zenétől, és főleg (liberálisnak mondott) politikusoktól, kamionjaiktól, akkor minden bizonnyal én is ott lennék. Mivel demokrácia van. De a demokráciát a polgárpukkasztással nem illendő összekeverni.  Nem arra kíváncsiak az emberek, hogy milyen jól is néz ki egyik-másik meleg a frissen vett harisnyájában vagy az új parókája hogyan áll neki. Akit ez érdekel, az felkeresi a meleg-bárokat, és kiéli ott ilyen irányú vágyait. Vagy otthon a kedvese előtt öltözik fel a saját szórakoztatásukra. A melegek valódi problémáit, a toleranciát így nem érhetik el soha. Ha szeretném, hogy valaki elfogadjon engem...akkor nem dühítem fel, nem? Ha azt szeretném elérni, hogy a kapcsolatomat teljes értékűnek fogadja el a társadalom, akkor nem viselkedek megbotránkoztató módon. Az emberek amit nem ismernek, kicsit tartanak tőle. A meleg életet az emberek nem ismerik. Amit pedig látnak belőle évente egyszer a tévéből, vagy kint az utcán, az természetesen nem tetszik nekik. Nekem sem. Azért is hoztam létre ezt a blogot, hogy lássa több ember, hogy igenis van ilyen. Meleg Konzervativizmus. Nem minden meleg "szadeszes". Az én identitás tudatom két dologból áll. Magyar vagyok. Meleg vagyok. Elsőnek vagyok MAGYAR, másodiknak vagyok MELEG. Ilyennek teremtett a Jóisten.

Ki mit gondol ezekről a dolgokról? Lehet nyugodtan beírni, szidni, szeretni, kinek mihez van kedve. Játszunk egy kicsit azzal a gondolattal, hogy demokráciában élünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarmeleg.blog.hu/api/trackback/id/tr78557299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muflon 2008.07.08. 20:54:18

Hangos zene?Ezt tulzasnak tartom hogy mar ez is problema egy felvonulason.

Liberalis politikusok?Akkor ha nemzeti politikus lenne ott az nem lenne problema?


Amugy a kezdemenyezesed erdekes es remelem hogy hasznos dolgokat fogunk majd a blogodon olvasni.

xterx 2008.07.08. 20:57:23

"Ugyanis ahogy joga van kimenni neki kirívó ruhában mutatni a keresztény egyház melegellenességét, akkor felkészülhet rá, hogy ez a túlnyomó keresztény szellemiségű többségnek a nem tetszését váltja ki, és ennek a kimutatását meg is találhatja a célközönség(az utca embere) akármilyen formában(hiszen ahhoz meg neki van joga)."
Azt, hogy keresztény SZELLEMISÉGŰ, azt kétlem! Kereszténységből sosem fakadhat repülő tojás.

Ubi 2008.07.08. 21:20:05

Hajrá! Én lenni hetero, de mivel van a családban érintett meleg, nagyon is fontos számomra, hogy ne aggódjak, amikor bulizni jár, hogy valaki agyonveri. A rózsaszín bibliáról írt dolgok nagyon is igazak. Van az indexen egy videó a tavalyi felvonulásról, a habzó szájú tündérruhás hölggyel, aki éppen erről beszél. Jókat nevetek rajta, mert ismerem régebbi életéből (tartozik fűnek-fának, tk. nekem is) új identitásában, Kossuth téri tüntetőként. Régebben reiki mester volt, a békéről prédikált napi 16 órából. Most pedig habzó szájjal üvölt. Ok, mondhatjátok, megőrült közben. De észre kellene venni, hogy mennyien megőrültek közben. Nézzétek meg a tojással dobálók arcát! Mintha úrrá lett volna valami démoni erő, mintha Stephen King filmbe gyakorolnának statisztának. Persze joga van a srácnak a Bibliával táncikálni a kamionon, csak éppen nem jó ötlet. Nagyon nem az. Azokat, akik nem is jártak arra, később jól megverheti a csőcselék, akár meg is ölheti...Ki tudja mi jön még? Nem kéne hergelni az őrülteket. Ja és keresztény szellemiség: vajon a keresztes háborúk rémtetteit az értelmiség követte el, vagy az igazi hitről mit sem tudó primitívek? Nekik nem kell más a gyűlölethez, csak valamilyen ürügy. Aki ürügyet ad nekik, veszélyezteti mások életét a mostani időkben. És tartok tőle, hogy ez az egész helyzet nem javulni fog, csak romlani...

zenész 2008.07.09. 08:32:10

ha szabad véllemény nyilvánításba beletartozik a tojásdobálás, akkor aug 20.-án a körmenetet fogom megdobálni, mert nem értek egyet az ott felvonuló állszent "magyar" emberekkel

Donor 2008.07.09. 09:48:23

A blog indítójával, illetve ezzel a blog indító post-al maximálisan egyetértek.

Hetero vagyok. Vannak ellenérzéseim a melegekkel kapcsolatban, de ez a post megfogalmazta azt amit én is gondolok erről.
Feltettem magamnak a kérdést: Utálom a melegeket? Miért utálnám?
Soha nem bántottak, nem okoztak kellemetlenséget, hogy őszinte legyek az esetek nagy részében észre sem veszem őket.
Persze akit régebben ismerek, kollégák között, baráti körben, azért észre veszi az ember, de ez nem változtat semmin. Ugyan olyan emberek. Nem fogdossák a seggem és nem tesznek ajánlatot, ahogy én sem hajtok rá minden nőre. Ők is teljes értékű tagjai a társadalomnak.

Akkor miért vannak ellenérzéseim?
Igen ezek a polgárpukkasztó akciók erős ellenérzéseket váltanak ki belőlem. Végülis a polgárpukkasztásnak ez a célja, nem? Vagy nem? Akkor nem értem miért csinálják azok a melegek.

Szerintem joguk van felvonulni a melegeknek, hogy felhívják valamilyen problémájukra a figyelmet. Ez önmagában nem kelt ellenérzést bennem, sőt felfigyelek a mutatott problémára.
De, ha pont azokat a sztereotípiákat erősíti ez a felvonulás ami miatt az átlag ember nem szereti a melegeket, akkor nincs mit csodálkozni ha nem érik el eredendő céljukat.

Dobálják a felvonulókat? Ők maguk is mocskolják más emberek identitását, ne csodálkozzanak ha ezt visszakapják.
Én ugyan soha nem vetemednék ilyenre, mert az életemben találok értelmesebb elfoglaltságot is mint, hogy ellentüntetésekre járjak, de a tojás dobálás nem kifejezetten veszélyes dolog, inkább csak a megvetés, nem tetszés kinyilvánítása. Ennél komolyabb fizikai bántalmazást azonban semmivel sem lehet indokolni.

A molotov koktélos, kődobálós embereket én is köztörvényes bűnözőnek tartom és jelen esetben inkább szólt a balhé a fennálló antidemokratikus hatalomnak mint a melegeknek. Szerencsétlenségükre összemosták velük (vagy magukat) a politikát, és beálltak a tűzvonalba egy feszült időben, így az eseményeket borítékolni is lehetett, ahogy a rendőrség nyilván ezért nem akarta elsőre engedni...csak hát valami fejes nyilván felülbírálta a logikát a pillanatnyi szélirány kedviért.

Donor 2008.07.09. 09:54:49

Zenész: A körmenet általában, egy megemlékezés, és tiszteletadási ceremónia, aminek a keretében megszentelik a templom körül található földet.

Ez miben sért téged?
Netán a szenteltvíztől félsz ennyire, vagy az imádkozó öregasszonyok botránkoztatnak meg?
Bár kétség kívül nagyon provokatív a pap a cuki szoknyájával és a füstölő retiküljével ;-)

egy elismert magyar DJ 2008.07.09. 21:49:44

Teljesen igazat adok téma írójának. Ez nagyon botrányos, nem kellene ilyet csináljunk. Sajna mi kissebség vagyunk, de ha mi egy kicsit is alkalmazkodunk nem lenne semmi baj. Ezekkel a felvonulásokkal csak égetitek a többi meleget, én nem szeretném ha rólam vagy esetleg a barátomról valakinek a meleg felvonulások, rózsaszinbe öltözött travik jutnának eszébe. Mit akarunk ezzel bebizonyitani??? Aki nem fogad el az elött felvonulhatsz bármilyen módon, úgyis csak beveri az orrod, és aki kicsit is melletted állt azt is eltaszitod. Na ennyit a témáról, be lehetne már fejezni, valakinek qvanagy üzlet lehet, nekem nem tudnának annyit fizetni hogy ilyenen részt vegyek!! sorry akit megsértettem, de ez van XD :P

avus · http://avus.blog.hu 2008.07.20. 23:12:43

Magyar meleg, egy kissé eltúlzod a keresztény jelző használatát ebben a postban. Egyrészt, odáig igaz, hogy ~66% katolikus, és ~90% keresztény. De azt hiszem nem én vagyok az egyetlen, akit pici korában megkereszteltek, majd akkor volt utoljára templomban, amikor a nagymamája vitte (leszámítva persze a túristaként való látogatásokat és esküvőket). A gyakorló katolikusok aránya inkább csak olyan 10% (www.katolikus.hu/news/980105.html), a keresztények arányára pedig ebből talán lehet következtetni. A többség pedig előszeretettel védekezik, gyakorol orális szexet, stb, szóval fütyül a keresztény egyházak előírásaira.

Szóval a keresztény, keresztény szellemiségű, stb kifejezések szerintem nem állják meg a helyüket, másrészt, ha mégis, akkor vajon mit szóljon Spanyolország, ahol házasság és örökbefogadás is van, a társadalom többségének támogatásával?

Az egy más kérdés, hogy a nemvallásos többség jó része nagyon is álszent, és előszeretettel szabályoznák a melegeket vallási alapon, és agressziójukat is erre alapozzák.

"A magam részéről úgy gondolom, hogy a melegséget, mint az ember magánügyét, nem szabad utcára vinni."

Ez is egy érdekes kérdés, vajon ki mit ért melegség utcára vitelén? Ne éljünk neki életet az utcán? Hát ne is, de ne csak a melegek, hanem a heteroszexuálisok se. Úgy közlekedjek a barátommal az utcán, mintha "csak" egy barátom lenne, míg a heteroszexuális pár nyugodtam megfoghatja egymás kezét? Ha neked ez megfelel, hogy másodrendűen lehetsz magyar, akkor lelked rajta, nekem viszont ez elfogadhatatlan.

A felvonulással kapcsolatban nagyjából egyetértünk. Bár maradjunk annyiban, a kődobáló aljanép akkor is dobált volna, ha nem lett volna rózsaszín biblia. Viszont a normális többség ellenérzéseit nem kéne ilyenekkel felerősíteni, mint ahogy a fasz alakú nyalókát, és az állat módjára való viselkedést is inkább az esti - már zártabb körű - bulira kéne tartogatni.

A 2006-oson kint voltam, a 07-est csak kívülről néztem, és a 08-ason pedig akkor sem vettem volna részt ha itthon vagyok. De egy frappáns, nem erőltetett elnevezésű (Szivárvány Parádé pl tetszik), provokációtól mentes vidám felvonuláson újra szívesen részt vennék, és azt hiszem, nagy szükség is lenne ilyen felvonulásra.

Baby 2008.07.21. 04:54:36

Szerintem te nem vagy meleg. Provokátor vagy. :)

avus · http://avus.blog.hu 2008.07.21. 11:11:46

Visszaolvastam amit írtam, és a "Ne éljünk neki életet" természetesen nemi élet akart lenni...

LaciBp 2008.10.24. 21:18:17

Kedves Barátom! Olvasgatom a blogodat és végre nagy bizalommal tölt el, hogy van meleg aki így gondolkodik. Érvekkel, gondolatokkal. Akinek az életét nem csak szexuális identitása, hanem országban,népben, családban is gondolkodik. Aki melegségét megéli, de nem varrja azt mások nyakába, mintegy kötelező vallást. Sajnos szinte egyedül írod ezeket, s ahogy a válaszokat olvasom, látom már azt a kiközösítő jövőt, amit ezek a hangoskodó, magamutogató, semmi mással nem foglalkozó, az emberi jogokat félreértelmező pojácák majdcsak a nyakunkra hoznak. Semmit sem tanultak és semmit sem, értenek. Azt hiszik hogy a rendőrség majd mindig megvédi őket, miközben vadul röhögik szembe a többségi társadalmat. Több évtizede élek párkapcsolatban, eddig semmi bajom nem volt ebből, most már azonban többször éreztem különböző környezetben az un. buzi utálatot.Nekünk nem a másságot, hanem a családszeretetet, országépítést kellene hangsúlyozni. Merthogy ez az igazság. A melegek többsége szülei utolsó pártfogója, munkahelye motorja és nagyon szereti a gyerekeket. (na nem úgy mint ahogy ezt most már sokan feltételezik). Egy meleg sem végzett abortuszt, ami a népesség csökkenésének egyik alapvető oka. Ezt kellene hangsúlyozni, nem pávatollal a fenekükben megszégyenülni saját férfi mivoltukban. Valamit tenni kellene, mielőtt tényleg ránk hozzák valamely szélsőség bosszúját.A rossz gazdasági, politikai helyzet nem alkalmas meleg parádékra. Nekünk állampolgári és nem megkülönböztetett jogokra van szükségünk.Szeretnélek egyszer személyesen is megismerni és beszélgetni erről is. Üdvözlettel..

Shiku 2010.02.20. 19:30:24

Én csak véletlen keveredtem erre az oldalra, és látom, hogy már jóval túl van az első bejegyzésen, de haladok szépen sorban, és ehhez muszály vagyok írni. Annak ellenére, hogy engem alapvetően nem annyira érint ez az egész (15 éves lány lévén, én leszek itt az az olvasó, akinek aligha sokat számítanak a megjegyzései de sebaj) De kb. ugyanazt, mint ami itt le volt írva szoktam elmondani nagymamámnak, mikor azon rimánkodik, hogy mi lesz ha kisöcsém meleg lesz. Hát. Meleg lesz. Na bumm. Véleményem szerint akik házon belül intézik a dolgaikat, az az ő dolguk senkinek semmi beleszólása. Viszont a felvonulókról rossz véleményen vagyok (én sem állok ki és verem magam, hogy heteró vagyok!) De én személy szerint úgy vagyok vele, hogy ha egy fiú lány pár megcsinálhatja azt, hogy a buszon tartanak egymásnak egyedi gyomormosást (mert az már nem a csókolódzás kategória) akkor senki nem szólhat egy szót sem a melegekre sem. No meg! Én keresztyén vagyok (nem katolikus) és lehet hogy nem járok túl gyakran templomba, és nem olvasok minden este bibliát, de keresztyénebb vagyok, mint aki erre hivatkozva, tojásokkal dobálódzik!

Remélem sokan olvassák majd el ezt a blogot, mert ahogy ezt elnézem nem hülyeségeket ír :)) (bár az emberek 80%ának úgyse jut el a tudatáig -.-")
süti beállítások módosítása